Díszek Szabinak

2 megjegyzés:

Ann írta...

Szia!
Nagyon tetszenek ezek a kis dekorgumi díszek!!! Hol lehet őket beszerezni? Vagy esetleg ezeket is Te készítetted?
Én is nagyon szeretnék hasonlókat a pici Fiamnak! Hogyan tudnék elindulni?
Köszi a segítséget!
Üdv,
Annak

baniko írta...

Kedves Ann!
Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de már nem szoktam ide járni. Most is csak azért, mert épp egy új blogot szeretnék nyitni hasonló témában. :-))

Szóval igen, ezeket is én készítettem. Van, amit a férjem rajzolt meg, van amihez a neten kerestem fekete-fehér sablont. De akár a formát Te saját magad is megrajzolhatod. Ezután már csak dekorgumira, ill. ragasztóra van szükséged. (Ezt szerintem papírboltban, de leginkább kreatív hobbi boltban tudod beszerezni.)
Kinyomtatod vagy megrajzolod a sablont, s aztán részenként összevagdosod, s rámásolod a dekorgumira. Majd ráragasztod a részeket a formára. Csinálhatod egyoldalasra vagy kétoldalasra. Ha ez utóbbira csinálod, akár más színűre is készítheted.
Sajnos nálunk egy idő után a fiam elkezdte az apróbb részeket leszedni, ill. megrágcsálni, úgyhogy erre figyelj! A ragasztó, ill. a fulladásveszély miatt sem szerencsés. Olyan helyen használd dekorációnak, ahol ez a veszély nem fenyeget.
Remélem tudtam segíteni. Ha további kérdésed lenne, inkább a bakonyi.ancsa74@gmail.com címre írj, azt naponta olvasom!
További szép napot Neked!
Üdv.
Ancsa